Data4FP: ENQUISA sobre detección de necesidades formativas en la formación profesional del sector sanitario

DATA4FP:
Detección de necesidades en perfiles sanitarios.
¿Traballas no sector sanitario?
Dedícanos uns minutos para contribuír a mellorar a formación profesional do teu sector.
Esta enquisa é parte do proxecto:
“#Data4FP: Detección de necesidades formativas na formación profesional no sector sanitario”.
O obxectivo do proxecto é achegar a formación profesional ás necesidades actuais e futuras do sector e así mellorar a preparación dos alumnos de cara á súa entrada no mercado laboral.
O proxecto Data4FP é unha iniciativa do CIFP Ánxel Casal – Monte Alto (A Coruña), co apoio da Rede Estatal de Centros de Excelencia de Formación Profesional, os fondos NextGenerationEU, o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia e o Ministerio de Educación e Formación Profesional.
DATA4FP:
Detección de necesidades en perfiles sanitarios
¿Trabajas en el sector sanitario?
Dedícanos unos minutos para contribuir a mejorar la formación profesional de tu sector.
Esta encuesta forma parte del proyecto:
“#Data4FP: Detección de necesidades formativas en la formación profesional en el sector sanitario”.
El objetivo del proyecto es acercar la formación profesional a las necesidades actuales y futuras del sector y así mejorar la preparación de los alumnos de cara a su entrada en el mercado laboral.
El proyecto Data4FP es una iniciativa del CIFP Ánxel Casal – Monte Alto (A Coruña), con el apoyo de la Red Estatal de Centros de Excelencia de Formación Profesional, los fondos NextGenerationEU, el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia y el Ministerio
de Educación y Formación Profesional.